Kako rezervirati smještaj

 

 REZERVACIJA I PLAĆANJE - Upiti i rezervacija smještaja mogu se izvršiti elektroničkim putem, poštom, faxom ili osobno u uredu agencije. Nakon što je upit zaprimljen, provjerit ćemo dostupnost i potvrditi zatraženu uslugu gostu ili ponuditi alternativne mogućnosti. Ako se gost slaže s ponudom, potrebna je konačna potvrda sa njegove strane. Rezervacija je moguća samo uz plaćanje akontacije (depozit) koji se vrši transakcijskim putem. Gost plaća ostatak iznosa smještaja u poslovnici agencije ili transakcijiskom uplatom.
Nakon primitka uplate depozita šalje se pismena potvrda rezervacije.

CIJENE - Cijene objavljene u svakoj smještajnoj jedinici uključuju osnovnu uslugu: dnevni najam, posteljinu, kuhinju (osim za iznajmljivanje sobe bez upotrebe kuhinje) opremljena svim potrebnim posuđem i priborom za jelo, vodom, strujom i potrošnjom plina.
Cijena smještaja navedena je u EUR te podliježe tečajnim promijenama ovlaštene Banke.

OBVEZE GOSTA: Potvrdom rezervacije, gost prihvaća plaćanje svih šteta nastalih izravno vlasniku smještajne jedinice.
Gost mora imati važeće putne isprave.

PRIJAVA GOSTA: Prijava gosta se vrši u poslovnici agencije. Temeljem članka 21. Zakona o boravišnoj pristojbi (Klasa 011-01/08-01/181; Ur. Broj: 71-05-03/1-08-2) svaki gost koji boravi u privatnom smještaju je obavezan davati osobne podatke, odnosno predati na uvid osobnu iskaznicu ili putovnicu prilikom prijave radi zakonske obveze prijava boravka. Osobni podaci se koriste isključivo za prijavu boravka.

REKLAMACIJA-PRIGOVOR

Gost ima pravo prigovora zbog neispunjene ugovorene usluge. Gost je dužan poslati pismeni prigovor (zajedno s potpisanom prijavom vlasnika smještaja o stanju i mogućim pismenim dokazima o nastaloj šteti), agenciji putem e-maila na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. u roku od 8 dana od završetka korištenja usluge. Prigovori uloženi nakon proteka roka od 8 dana neće se uzeti u razmatranje.
Agencija je dužna donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 15 dana po primitku prigovora i to na način na koji je prigovor zaprimljen.
Agencija će rješavati samo one prigovore za koje gost dostavi dokaz da je uputio pismeni prigovor davatelju usluge na licu mjesta i da se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta.

OTKAZ REZERVACIJE

Otkaz rezervacije mogući je samo pismenim putem, na službeni e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Gost može promijeniti broj osoba ili otkazati rezervaciju najkasnije 60 dana prije korištenja usluge.

Gostu je moguć povratak isplaćenog depozita kako slijedi: 80% od ukupnog depozita, pri otkazivanju od 60 dana do 30 dana prije datuma početka korištenja usluge.

Ako se zatraži otkaz rezervacije 30 do 0 dana prije datuma početka usluge, agencija zadržava pravo na cjelokupni uplaćeni depozit.

Traži

Search by Additional contents

Traži